مناسب ترین نهالستان برای خرید نهال
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

جمعه 3 دی 1400
ن : khashayar

مناسب ترین نهالستان برای خرید نهال

خرید نهال -نهال های کشاورزی سرچشمه روزی خداوند در زمین است. چرا که منبع غذایی و تامین میوه ها و خواص آن ها برای انسان، از آنها سرچشمه می گیرد. کاشت نهال، سبب رونق و آبادی منطقه کشت شده خواهد شد.

این روزها فرصت مناسبی برای شروع یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و کم ریسک است. هرساله با شروع فصل پاییز سرمایه‌گذاری بر روی کاشت و پرورش نهال شروع می‌شود و بازار خرید نهال داغ می‌شود. اما کدام نهال‌ها برای شروع سرمایه‌گذاری بهتر هستند؟

در اکثر مناطق ایران امکان کاشت و پرورش نهال وجود دارد و فقط لازم است که آگاهی کامل در رابطه با نهال مناسب منطقه داشته باشید.

 نهال گردو و نهال بادام، دو نهالی هستند که بار دهی بالا و سود خوبی دارند. اما کدام نهال برای شروع سرمایه‌گذاری مناسب است؟

خرید نهال برای همه‌ی سرمایه گذاران در زمینه باغداری و نهالستان نکته‌ی حائز اهمیتی است. اما بهتر است پیش از ورود به مسئله خرید واحداث باغ اطلاع داشته باشید که تنوع گونه‌ های نهال محدودیت ندارد. انواع نهال نیز در اصل به گونه و اصالت ذاتی نهال و میزان بار دهی آن بستگی دارد. البته باید توجه داشته باشید که نهال را از کدام مرکز فروش نهال خریداری می‌کنید.

خرید نهال از معتبرترین مرکز کشور

تک فیدان اولین و بزرگترین نهالستان معتبر کشور می باشد که انواع ارقام نهال را تولید و به بازارعرضه میکند، این نهالستان در آذربایجان غربی و شهرستان میاندواب واقع شده است، تمامی ارقام های این مجموعه شناسنامه دار، دارای گواهی بهداشت و کارت قرنطینه ، زیر نظر مهندسین برتر جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی می باشند ، نهال های این نهالستان (نهال فروشی) دارای ضمانت نامه بوده و در صورت هرگونه مشکل نهال جایگزین برای مشتری عزیز ارسال میگردد.

قابل ذکر است که تمامی نهال ها دارای لیبل جهاد کشاورزی می باشد، توجه داشته باشید خرید نهال یکی از مهمترین فاکتورها می باشد پس در خرید نهال از نهالستان معتبر و البته با قیمت نهال مناسب بدون هرگونه واسطه دقت نمایید تا به سوددهی بالایی در زمینه نهال کاری دست پیدا کنید، این نهالستان آماده ارسال نهال به سراسرمی باشد.

نهال های این مجموعه به صورت: نهال پیوندی، نهال ژنوتیپ برتر، اصلاح شده، زود بازده، دیر بازده، دیرگل، زودگل، خوشه ای، پاکوتاه، پایه بلند، پربازده و همچنین نهال و درخت ها را یکساله، دو ساله، سه ساله، چهار و پنج ساله به انتخاب مشتری در کوتاه ترین زمان ارسال مینماید.از بهترین تولیدات این نهالستان می توان به تولید نهال گردو مرغوب اشاره نمود.

هدف تک فیدان همیشه برطرف کردن نیاز کشاورزان و باغداران عزیز بوده است.

 

مراحل ثبت سفارش و خرید نهال!؟

جهت ثبت سفارش و خرید نهال ابتدا می بایست در واتساپ و یا تلگرام به شماره 09144811631 برای کارشناسان تک فیدان پیام ارسال نمایید،  پس از مشاوره و انتخاب نهال و اطلاع از قیمت نهال مورد نظر برای شما فاکتورارسال شده و شما نسبت به پرداخت فاکتور خرید اقدام خواهی کرد و پس از پرداخت هزینه فاکتور ارقام نهال درخواستی شما بسته بندی و از طریق پایانه مسافربری برای شما ارسال میگردد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین می توانید با مراجعه به سایت نهالستان تک فیدان و رجوع به بخش فروشگاه با خیال راحت و مطمئن نسبت به بررسی، انتخاب و خرید نهال مورد نظر خود اقدام نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.